Friday, April 1, 2011

Sabtu Yg Membosankan

Hmmm... tk tau nk citer ape sbnarnya.. hari ni aktiviti tk best sgt...bangun pagi je badan tk brp nk sedap... sakit sana, sakit sini.. aktiviti awal pagi, cuma duduk umah layan anak2 tgk karton..karton..karton.. mcm tu la kalau diorg ade kat umah, tv tu diorg yg punya. Tghari Hubby bw anak lelaki sulung pegi tgk pameran Lotus / F1 kat Putrajaya...(dia ada ajak jugak, tp aku ni bukan golongan fanatik benda2 tu sumer, so, biarla yg fanatik je yg pegi).. Cadangnye nk masak yg best2 skit time tk keje cam ni.. tp tk ade idea nk masak ape.  Paling tidak pun, aku buat kari ayam je la.. Ptg nanti tk tau mcm mana pulak kisahnya. Mungkin aku nk ajak Hubby ronda2 kat KL... (itu pun kalau rajin..) .. ape pun, nanti aku update dari semasa ke semasa...

No comments:

Post a Comment