Powered By Blogger

Sunday, April 17, 2011

Progress rumah

Alhamdulillah, petang semalam pegi ke Bandar Baru Salak Tinggi dan jenguk progress rumah.  Nampak gayanya, setiap 2 minggu, ada la progressnya.  Yg terbaru, rumah dh di plaster, so kalo dtg lg 2 minggu, mungkin dh letak tiles kot.  Bila dh masuk tiles nanti baru sedap skit nk ambik gamba. Cerita tbaru pasal rumah ni akan aku update dari semasa ke semasa.  Selain daripada tu, Jumaat lepas dh check dgn Perbendaharaan, dan cheque untuk bayaran ke Pemaju sebanyak 10% dari harga rumah dh ready.  Aku pun tk nyempat2 terus bgtau pemaju pasal tu.  Tk pasal2 aku lak jd kerani pihak pemaju tolong follow up dgn Perbendaharaan utk pastikan cheque bayaran cepat siap.  Ape pun, aku tk nk kena panelty lg mcm ari tu. 
*ni ilustrasi rumah aku bila dh siap nanti

No comments:

Post a Comment