Powered By Blogger

Wednesday, April 6, 2011

Macarons

Hari ni masuk hari ke 4 dn aku masih lg bkampung di HQ.  Hari ni keje tk de sgt, tp menunggu aje yg lebih.  Menunggu ni pu sbnarnya memenatkan. Pasal tu aku ada masa nk update blog ni selepas 2 hari tk ter-update. Waktu aku menaip post ni, 2 org yg lain tgh sedap tido dn 2 org lagi tgh sedap melayari laman sesawang utk mengetahui isu semasa hal politik negara (hmm... bab ni aku mintak ampun bbnyk.. tk ade yg menarik perhatian aku pun..lantak korang la nk menonggeng ke ape..)

Pagi tadi sempat jenguk blog sorang kawan ni. Antara update dia yg aku baca pasal kuih Macarons. First time aku dgr pasal kuih ni. Kalo tgk pada rupanya, mmg menarik. Menurut info yg aku baca, kuih tu kuih org French.  Ntah cam mana rasa teringin lak nk cuba. Kalo nk buat sndr tk tentu lg. So, kepada kawanku Pn. Maznah Muhamad Nor, bg la tau cam mana aku nk order kuih tu. (kpd sesiapa yg tk tau cam mane rupa kuih Macarons tu..rupanya cam dlm gambo ni)
* sori Menah.. aku cilok gambo kat blog ko..

No comments:

Post a Comment