Powered By Blogger

Wednesday, March 30, 2011

Ruangan Dekorasi



Mari hias rumah!! Kepada yg bminat dengan seni hias rumah ni, ada satu info nk dikongsi bersama.  Baru2 ni, ada terbaca di akhbar SinarHarian, iklan outlet menjual hiasan dalaman (homedeco).  Kalau tgk pada iklannya tu, mmg cantik2 barang2 yg ada kat outlet tu. Bila baca iklan tu, teringat jugak nk menghias rumah aku nnti, tapi di sebabkan aku ni tk la rajin sgt dlm bab2 mengemas rumah ni, so aku cukup la sekadar menyaji mata dengan benda2 cantik tu aje.. Cukup la rumah aku tu nnti kemas dan bersih.  Yang penting, tk bnyk barang sgt sbb rumah aku tu nnti tk besar mana pun.  Yang berminat nak kunjungi outlet homedeco ni, boleh la ke Maira Home Deco di Lot Kedai E-1-13, Apartment Sri Tanjung, Jalan USJ16/7, Subang Jaya atau lawati www.mairahomedecor.blogspot.com.  Gambar2 diatas antara koleksi yg terdapat di outlet tu..

No comments:

Post a Comment