Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

Berlian Milik Si April

Assalamualaikum w.b.t... menjenguk sudah bulan April (sesiapa yg lahir dlm bulan ni sesuai sgt kalau memiliki berlian sbb ia simbol utk bulan tu).. hmmm cepat masa berlalu. Rasa mcm baru aje masuk thn baru.. Sebut pasal bulan April ni, bnyk aktiviti dan program bakal menyusul. Hujung minggu ni kami sekeluarga akan ke Pusat Sains Negara utk tgk pameran dinasaur.. dh lama tk bw anak2 pegi jln2.. lepas tu kami akan teruskan perjalanan ke Bandar Baru Salak Tinggi.. sbb nk tgk progress rumah & nk byr panelty yg aku crite smlm.. Next week, seminggu bakal bkampung di HQ sbb ada PAC Meeting (Panel Advisory Committee).. aku salah sorang urusetia utk bahagian aku.. tengok la.. kalo ade kesempatan boleh online rasanye..Seminggu selepas tu, aktiviti di pejabat mungkin mcm biasa, cuma ada bnyk training sepanjang minggu tu.  Aku, mcm biasa la.. kena set up ape yg patut utk training tu.. Hujung minggunya pulak, aku mungkin akan bawa anak2 pegi PWTC utk Malaysia's Largest Kids Education Fair 2011 (haaa...yg ni tentative..tk sure jd ke tk)... ada jugak hubby kata mungkin nk bawa anak ke Zoo Negara sbb dh lama tk ke sana. Kami ni bukan ape, kekadang tk ade masa yg sesuai nk bawa anak2 berjalan2.. dan..kadang2 tk boleh dirancang awal.. ade aje perkara lain yg timbul.. so, nnti aku akan update dari semasa ke semasa :D 
 (saje nk tunjuk gambo seketul berlian ni..)

No comments:

Post a Comment