Powered By Blogger

Monday, March 21, 2011

Pembuka Tirai Perbicaraan

Assalamualaikum w.b.t.

(saje je nak enteprem skit...hihihi)
Bagi membuka tirai blog ni.. mula2 aku nk berterima kasih pada seorang teman. Kerana dialah aku mula merajinkan diri utk ade blog ni. Kalau nk tau, satu ilmu pasal blog ni pun aku tk ade pada asalnya, tp nasib baik ada dia. Tengkiu Pn. Maznah Muhamad Nor!!(ni dia siap pesan eja nama bapak biar betul) Kalau ada kelapangan leh la cuba2 jenguk blog dia jugak di:
http://keabadianchenta.blogspot.com/

(hihihii...ni ko kena bg aku komisyen ni Menah!!)

2 comments:

  1. byk la ko punya komisen...aku pun nak mintak komisen gak la sbb promote anak kembar ko

    ReplyDelete
  2. ngeh2x.. ala jgn la mare.. nnti baby dlm perut tu stress.. acah je tu.. hihihihihii

    ReplyDelete