Thursday, March 31, 2011

~bEriTa bAiK uTk mInGgU iNi~

Alhamdulillah... ni nak kongsi satu berita baik ni.. akhirnya dpt jugak diskaun panelti yg pemaju kenakan ke atas aku sbb lambat release 10% payment pd diorg.  Dari RM224.25 aku hanya kena byr kat diorg sebnyk RM19.95.  Tk pe la kan.. dari kena byr ratusan2.  So, pada korang yg ada tkena cam aku ni, haaa.. penyelesaiannya sila la bhubung dgn peguam masing2 atau buatlah surat rayuan pengurangan... pemaju pun cam kita jugak.. manusia biasa..manusia yg tak penah lokek dengan sifat keprihatinan... kalo tk prihatin langsung tu maknanya bukan la manusia..
* tengkiu pada kengkawan yg bnyk mberi tunjuk ajar dlm urusan dgn pemaju ni :D

No comments:

Post a Comment