Powered By Blogger

Wednesday, March 23, 2011

Hal Rumah Lagi... hmmm..

Bosan..bosan..bosan.. hmmm.. itulah yg mampu aku katakan. Hal rumah ni tk habis2.. Belum duduk lg..tapi dh kena panelty itu la.. ini la.. Alkisahnya, Isnin lepas aku terima surat daripada Pemaju mengatakan diorg lewat terima progress payment..so, bila dh lewat terima payment, keje diorg ni bagi panelty je la kat buyer.. Diorg ni pun satu.. dh aku buat pinjaman kerajaan, paham2 je la kan...serba serbi lewat..  itupun cam org giler aku follow up dgn Perbendaharaan. Kalau aku ni jenis diam je.. dan tk ambik tau ape2 cam ne.. Atleast aku ade jugak la usaha berhubung ngan pihak Perbendaharaan tu.. Tadi call Pejabat Pemaju, nasib baik pegawai yg aku call tadi sporting.. dia mintak aku buat surat rayuan pengurangan.. hmm.. lepas ni tk tau la problem ape lak.. jgn ade panelty2 lain yg menunggu dh la.. Moga2 cepat la selesai semua ni...AMIN. 

No comments:

Post a Comment