Powered By Blogger

Friday, June 17, 2011

Team Building Menjadi Kenangan

Salam semua. Ni nak kongsi peristiwa yg berlaku dlm bulan Mei hari tu.  Semua staff kat Bahagian aku kena attend Team Building di PNB Ilham Resort, Port Dickson pada 6-8 Mei 2011.  Ni antara salah satu program yg telah di sediakan utk sepanjang thn 2011.  Antara aktiviti yg kami buat sepanjang program ni berlangsung ialah paint ball, memanah & search and rescue.  Mmg best dan pada mereka yg tk bkesempatan pergi mmg rugi sbb time tu la kita boleh kenal sesama kita dan lepas program tu aku dpt rasakan hubungan dgn staff yg lain semakin erat.  Kekadang, kita di ofis cuma sempat btegur ala kadar dan kita tk sempat nk menyelami kriteria seseorg, jd outcome dari Team Building ni mmg positif dan aku harap program sebegini akan di jalankan setiap thn.  So, aku kongsikan juga saat2 kami bersama yg sempat di rakam sebagai kenangan :D

 Ni la geng satu group masa tu..


semangat kami yg jelas terlihat..

 time ni tgh serius dgr taklimat dari marsyal paint ball

 Tuhan aje yg tau betapa penatnya aku time ni...

 Ni lak gambo ahli kumpulan aku... Kumpulan Bintang 3 (Bravo!! Bravo!!)

Ni aksi aku masa tgh main paint ball 

No comments:

Post a Comment